پی آر پی لگن-درمان آرتروز لگن و5بیماری مفصلی دیگربا تزریقprp

پی آر پی لگن-درمان آرتروز لگن و5بیماری مفصلی دیگربا تزریقprp بیشتر بخوانید »

لرزش بدن در خواب

تعداد بازدید 110 لرزش بدن در خواب هر یک از ما در شرایط خاص دچار لرزش بدن می شویم. این لرزش بدن ممکن است بر اثر استرس، اضطراب، بیماری­ های خاص، سرما و … رخ دهد. برخی از افراد این لرزش را در خواب احساس می­کنند، این لرزش کاملا غیر ارادی است. این افراد باید

لرزش بدن در خواب بیشتر بخوانید »

با امبدینگ چند کیلو لاغر می شویم؟10 کاربرد امبدینگ در زیبایی

با امبدینگ چند کیلو لاغر می شویم؟10 کاربرد امبدینگ در زیبایی بیشتر بخوانید »

درمان سیاتیک با طب سوزنی : 5روش موثروفوری برای کاهش دردهای سیاتیک

تعداد بازدید 94 آیا تا به حال در زندگی خود مجبور به تجربه درد سیاتیک شده اید؟ سیاتیک ممکن است شبیه همسایه دوستانه به نظر برسد، اما در ظاهر فریبنده است. به محض اینکه با شما همراه می شود، زندگی روزمره شما را دشوارتر می کند.  این می تواند روزها و گاهی هفته ها شما را از

درمان سیاتیک با طب سوزنی : 5روش موثروفوری برای کاهش دردهای سیاتیک بیشتر بخوانید »

بهترین متخصص نورولوژی در تهران در سال 1402

تعداد بازدید 116 نورولوژی پزشک متخصص مغز و اعصاب است که برای بررسی، تشخیص و درمان اختلالات عصبی آموزش دیده است. متخصصان نورولوژی بیماری های عصبی زیادی  از جمله سکته مغزی ، تشنج ، اختلالات حرکتی مانند بیماری پارکینسون ، اختلالات عصبی خود ایمنی مانند مولتیپل  اسکلروزیس، اختلالات سردرد مانند میگرن و زوال عقل مانند بیماری

بهترین متخصص نورولوژی در تهران در سال 1402 بیشتر بخوانید »

درمان میگرن با بوتاکس میگرن و5روش دیگرتوسط متخصص مغز و اعصاب

درمان میگرن با بوتاکس میگرن و5روش دیگرتوسط متخصص مغز و اعصاب بیشتر بخوانید »

آلزایمر چیست؟_راه های جلوگیری و درمان آن

تعداد بازدید 90 آلزایمر بیماری عصبی است که معمولاً به آرامی شروع می شود و به تدریج بدتر می شود. علت 60 تا 70 درصد موارد زوال عقل است .علامت اولیه آلزایمر از یاد رفتن رویداد های اخیر است. با پیشرفت بیماری، علائم می تواند شامل مشکلات زبان ، بی نظمی (از جمله به راحتی

آلزایمر چیست؟_راه های جلوگیری و درمان آن بیشتر بخوانید »

بهترین متخصص تنگی کانال نخاعی-2 دکترمتخصص ستون فقرات درتهران

بهترین متخصص تنگی کانال نخاعی-2 دکترمتخصص ستون فقرات درتهران بیشتر بخوانید »